onsdag 27 oktober 2010

I brist på blommor i naturen....

.....får man pynta lite blommigt inne. Jag har klätt om min makes mormors gamla pall och så har den fått lite ny färg på benen (två stykningar av mig och en av maken kan tilläggas, han tyckte nämligen jag tog för lång tid på mig att bli färdig). Härligt blommigt tyg som jag inte kunde åka ifrån på Stoff & Stil.
Sovrummet har fått nya gardiner!


Detta tyg med blommor och fåglar är från samma affär. Fina fisken blev det eller ska man kanske säga fina fåglen...hihi.



Ta hand om varandra i höstrusket!

1 kommentar:

  1. Åå palltyget var ju riktigt snyggt! Skulle också vilja åka till Stoff & stil butiken nångång. Nätbutiken är inte riktigt lika roligt...

    Tack förresten för att du fortfarande besöker min blogg, man är lite dålig på att uppdatera ibland...det går i perioder kan man säg!
    Snart dags för en liten fika ihop kanske?

    Kram

    SvaraRadera