lördag 8 januari 2011

Hoppas att er Jul har varit så där lugn skön och vilsam med god mat och götte som i allafall jag tycker att Julen ska vara!
Våra tomtar har huserat i Uterummet och ikväll blir nog sista kvällen vi tänder för dem med alla levande ljus för sen ska de få flytta ner i källaren igen.
Idag väntar vi besök från Skåne och jag måste verkkligen ta tag i lite trix och fix nu. Hoppas inte väglaget är alltför bedrövligt! Nu ska det tinas bär till pavlovan som jag gjort från Leilas bakbok (den fick jag i julklapp, jag fick också en trädgårdsbok:-) "Stora boken om Sten vatten och belysning i din trädgård", toppen)
Bjuder på en härlig pulkabild från premiäråket

Önskar er ett riktigt Gott Nytt År!
Kram
Mari

2 kommentarer:

  1. Lilla O verkar trivas i pulkan. Pavlova är så supergott!
    Grattis till jobbet, Annette har berättat.

    Kramar
    Anna

    SvaraRadera