torsdag 25 februari 2010

Böcker böcker böcker

Ja så var det dags för den årliga bokrean, någon gång har jag varit där mitt i natten men jag måste säga att det är överskattat...nästan inget folk alls var det då ialla fall. Och plats fick vi idag också både jag och lilla O, mormor och farmor och inte behövde vi trängas heller! Fyndade ganske mycket faktiskt, mest barnböcker men även lite trädgård...



När lilla O sov middag skickade jag iväg en beställning på fröer till Impecta bland annat vit gurkört, picnictomat och så hittade jag en melon jag sökt (Anna jag har beställt den:)).

Hej så länge

1 kommentar:

  1. Vilka fina bokfynd du gjorde!
    OK då vet jag att du snart får melonfröerna men om det är nått annat frö du vill ha så är det bara att säga till. Har ju lite olika chili med tanke på din chilibok.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera