måndag 1 mars 2010

Nu är det på gång!!!

Första Mars, härligt nu kommer våren! Tomaterna har börjat se vårens ljus där det tittat fram ur såjorden...Lilla O och jag har plaskat runt i vattenpölar i helgen hoppas att all snön smälter bort fort!

Förberedde lite för att den första vårplanteringen ska få ta plats på trappen igår men jag får nog vänta en liten tid till...jag vill ju inte att de första vårblommorna aldelles ska förfrysa sig.



Har gjort lite innesysslor i helgen, syr lite dregellappar till Lilla O, vår älskling utvecklas hela tiden det är så underbart att se. Igår skrattade hon högt och vände sig från mage till rygg. Även om detta är min trädgårdsblogg kan jag inte undvika att skriva om henne, hon som är viktigast i världen för mig, vår dotter!

Detta ska bli en härlig pippitröja till Lilla O







I väntan på att det ska gå att plocka färska örter i köksträdgården kan man alltid njuta av dem i köksfönstret!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar