fredag 17 juni 2011

Välkommen Helg

Pionerna blommar nu.


Igår satte jag lite frön som inte kommit i jorden ännu eller inte kommit upp vet att det är lite i senaste laget men men...





Fyra dagar kvar att jobba efter helgen, sen är det semester. Känner mig sååå sliten nu, trött trött, trött och det märks på tålamodet. Stackars lilla O som har en mamma som blir lite små sur allt som oftast. Hoppas på att vi två får en myshelg med mycket sol. Anders han jobbar denna helgen. Nu ska jag sluta gnälla, natta lilla O och sen sätta mig och njuta av lite vitt vin och jordgubbar.



Trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Åh så gott det låter med vin och jordugbbar. Njut av den lediga helgen och kasta en extra blick mot pionerna åt mig. Så vackra! Vi ses på midsommar, det blir roligt. Kram vännen.

    SvaraRadera