söndag 4 september 2011

Zetas

När vi var i stockholm för två veckor sedan fick jag lockat med Anders, svärmor och lilla O på ett plantskolebesök. Vi var på trevliga Zetas. Mina vresroskompisar hade tipsat om denna lilla oas vid kungens kurva. Verkligen värt ett besök. Vi fikade gott under det här trädet som både jag och Anders föll för.




Vad är det för ett träd, någon som vet?

Lite inhandlat blev det också. Bl.a. Viridiflora, vackra, gröna, magnifika, lilla ros.



Nu så Anette har jag också en :-) (Har sett denna skönhet hemma hos mina gröna tankar)



Kram på er!


2 kommentarer:

  1. Gah! Jag vet var trädet heter men det kommer liksom inte fram.
    Svärmor har det.
    Visst var Zetas underbart!!!

    Vi ses på onsdag
    Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg ros du har inhandlat./Christina

    SvaraRadera