tisdag 15 juni 2010

Framsidan

Förra året tillkom det ett litet land på framsidan, det var egentligen för att rädda mina hostor från gräset i ett av de andra landen på framsidan och bra blev det tycker jag!



Jag blev så glad när min minihosta från Anette (se mina gröna tankar i länklistan) tittat upp ur myllan, jag var nästan rädd att den försvunnit i vinter.

Vi har börjat titta lite på sten...för gångar och om jag får bestämma ganska mycket stenlagt på framsidan där gräset ändå inte trivs....tema Svenskt-Toscana med silverpäron och lingon i upphöjd odlingsbänk, jaja tro nu inte ni som läser att nästa gång ni besöker min trädgård är detta fixt och färdigt nehej vi får nog tänka lite till, prata mycket till och spara lite mer pengar först men drömma kan man ju och någonstans ska vi ju börja!

Må gott

Mari

2 kommentarer:

  1. Finfint land. Minihostan är lätt att tappa bort. Jag har nog rensat bort mina tre gånger, svärmor blir galen. Men i år har de klarat sig undan eftersom jag inte hunnit rensa.
    Dröm på bara, det är ofats bra att det får ta lite tid (kommer från bråttom mig).

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Den är lite sen i starten lilla Hostakompisen. Drömmarna är halva nöjet med trädgården!

    SvaraRadera