söndag 29 maj 2011

Fikonet Fiona

När jag fyllde år fick jag penagar av kkära morboror och hans fru (som för övrigt är tidigare ägare av trädgården, ja huset med förstås) Köp en blomma till trädgården stod det på kortet. Det har jag gjort, Detta är Fiona som har fått flytta in i växthuset...Nu behöver jag alla råd jag kan få (eftersom jag misslyckats med övervintring av två fikon träd tidigare) för denna lilla planta ska minsann trivas hos mig och bli ett ståtligt exemplar.






En liten bild från växthuset bjuder jag också på.




Mors dag, idag roligt att få uppvakta och bli uppvaktad tycker jag!



Fick ett grönt paket på sängen avlilla O och Anders, som bara var lite öppnat. Det var bodybutter i :-) gör gott för min smått hysteriskt torra hud.



Kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Hoppas du blev fint firad på morsdag. Längtar efter att umgås med er, i er fina trädgård :)

    kramar från Oslo

    SvaraRadera