fredag 27 maj 2011

Fredag och över 3000 besökare

Nu är det fredag kväll och jag njuter av att sitta en stund vid datorn med en kaffekopp medan lilla O läser i sina böcker. Veckan har varit hektisk med en liten krasslig tös här hemma, Nu hoppas jag att hon är på bättringsvägen.




Jag beklagade mig för mina vänner i Vresrosorna över att citonmelissen strukit med i år igen. Anna (se hennes blogg rosenvit) sa att vänta och se, det kanske kommer en fröplanta. Mycket riktigt här är den i stenläggningen :-)







Jag såg att det har vait en hel del besökare här i veckan...blir så nyfiken på vem ni är som tittar in. Nu har jag passerat 3000 stecket i besökarantal.



Önskar er en fin helg jag hoppas på uppehåll i allafall i några timmar under morgondagen så jag hinner se över mina land.



Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar